jueves, 22 de septiembre de 2011

BENVINGUTS AL MEU BLOC!

Hola em dic Ana i soc la creadora d'aquest bloc. Vaig a l'escola SAMC (Sant Antoni Mª Claret). Soc una nena de 15 anys a a qui li agrada el món d'Internet. En el meu bloc us aniré mostrant diferents publicacions sobre temas molt interesants on podreu aprendre i on em podeu deixar qualsevol comentari. M'agrada molt sortir amb les meves amigues i amics i divertir-me. No puc passar una tarda sense riure amb elles, i sense passar-m'ho bé. 
L'esport que més m'agrada es el voley. Vaig estar un any en un equip de voley, amb una companya de classe, la Raquel. Amb la Raquel també vaig estar un altre any anant a piscina. Ara no faig res.
No tinc res més a dir, ja us aniré mostrant diferents articles molt interesants, espero que us agradi i que el podeu gaudir!

18 comentarios:

  1. esta chulo lo unico que no me gusta esque todo de rosa no me gusta mucho pero bueno esta bien

    ResponderEliminar
  2. M'agrada molt el teu bloc. Jo també hi vaig a piscina!:)

    ResponderEliminar
  3. Ai tiene razon el Marc és muy rosa, peró esta guapo. Y no seas vaga y haz deporte!

    ResponderEliminar
  4. Anna!! M'agrada molt el teu blooc!! El que no m'agrada tant es que no facis cap esport.. t'animo perquè trobis un que t'agardii!

    Un petó!

    ResponderEliminar
  5. ami també m' agrada un mica el vole, es molt interesant el teu blog.

    ResponderEliminar
  6. M'agrada molt el teu bloc i am i també m'agrada sortir amb els amics

    ResponderEliminar
  7. Ana, em sembla que el teu bloc serà molt interesant, i sobre el no fer cap esport, t'animo a que practiquis algun perquè es molt divertit.

    ResponderEliminar
  8. Hola Anna! jaja m'ha agradat molt el teu comentari del meu bloc!,, el teu bloc es un dels millors, sobretot en la presentació, es super guai!, i sobre el teu article, es tot veritat, a veure si ens apuntem a un gimnàs o algo ajjaa. :)

    ResponderEliminar
  9. Ana! Ma agradat molt el teu blog es molt divertit i super original! Y el noi de color de la foto es uan munada:)

    ResponderEliminar
  10. molt guapo el blog i la teva foto si que esta bé xdd!

    ResponderEliminar
  11. Ana! el teu blog m'encantaa, per cert molt divertida la fotoo (:

    ResponderEliminar
  12. molt bonic, pero tant de rosa es una mica cargant, però esta be igualment!

    ResponderEliminar
  13. esta be el blog, pero aixo de no fer res no esta tan bé

    ResponderEliminar
  14. m'agrada molt la foto del negret,té posada una cinta del color del meu pasi jiji,molt chulu el fons del teu blog;)

    ResponderEliminar
  15. ana m'agrada el fons del tei blog quidat

    ResponderEliminar